Fizetési és szállítási lehetőségek

Fizetéssel kapcsolatos információk

Az alábbi öt menüpontban részletesen összegyűjtöttük mit kell tudnia az Óbudai Kávéfőző Szerviz által biztosított fizetési lehetőségekről kávéfőző javítás esetén, vagy termék rendelésekor.

Fizethetek készpénzzel az üzletben?

Természetesen a készpénzes fizetés elérhető üzletünkben. A megjavított kávéfőző átvételekor, vagy termék személyes vásárlása esetén van lehetősége készpénzzel fizetnie.

Fizethetek bankkártyával az üzletben? Ha igen, milyen bankkártyát tudnak elfogadni?

Üzletünkben a VISA, ELECTRON, MAESTRO, MASTERCARD kártyákat fogadjuk el.

Milyen bankkártyával fizethetek a webáruház felületén keresztül?

Weboldalunkon a VISA, ELECTRON, MAESTRO, és MASTERCARD kártyákat fogadjuk el.

Mennyibe kerül a bankkártyás fizetés?

A bankkártyás fizetésnek nincs felára.

Biztonságos az online bankkártyás fizetés?

Weboldalunk a legmagasabb, a bankszektorban is alkalmazott SSL titkosítást használ, mely a jelenleg elérhető legfejlettebb biztonsági előírásoknak is megfelel, így az adataid biztonságban vannak. (Ennek az egyik jele a böngésző címsorában látható, zöld lakat és a “Biztonságos” felirat a meseta.hu weboldalcím előtt.) A biztonsági előírásokat egy nemzetközi intézmény ellenőrzi, s tanúsítvánnyal igazolja, ha egy vállalkozás megfelel az előírásoknak.
A meseta.hu üzemeltetője, a Flumen Art Kft is megkapta ezt a tanúsítványt, melyet itt tudsz megtekinteni: PCI Certificate

A bankkártyás fizetési lehetőséget a SimplePay, OTP Mobil Kft biztosítja számunkra.

Hogyan tudok fizetni a futárnak?

Utánvétes rendelés esetén a legtöbb esetben készpénzzel tud fizetni.

Amennyiben a bankkártyás fizetést preferálja, lehetősége van weboldalunkon keresztül, biztonságosan fizetni bankkártyájával a rendelés leadásakor.

Kapok számlát a javításról, illetve a rendelésemről?

Cégünk bejegyzett magyarországi székhellyel és telephellyel rendelkezik, így a rendelésekről mindig készítünk a törvényi előírásoknak megfelelő pénztárgépes nyugtát, illetve kérés esetén áfá-s számlát.

Termék rendelésekor a számlát a megadott adatok alapján, automata szoftver segítségével készítjük el, így érdemes kiemelt figyelmet fordítani az itt megadott adatokra.

Amennyiben céges számlát kér, abban az esetben a megadott cégnévre állítjuk ki a számlát, az Ön neve nem fog szerepelni rajta.

Átvétellel, szállítással kapcsolatos információk

Az alábbi két menüpontban részletesen összegyűjtöttük mit kell tudnia a házhozszállításról és a személyes átvételről termék rendelése, vagy a megjavított kávéfőző átvétele esetén.

Mikor vehetem át a megjavított kávéfőzőt?

A kávéfőzők javítása folyamatosan, érkezési sorrendben zajlik. A kávégépek átvételekor hozzávetőleges időpontot tudunk mondani. Az átvizsgálást követő árajánlat megbeszélésekor már pontosan látjuk, mikorra lesz kész a javítás. A javítás befejezésekor pedig SMS-ben, email-ben vagy telefonon értesítjük Önt.

Hol tudom átvenni a kávéfőzőmet?

Üzletünket a 3. kerületben, a Bécsi út 118/a szám alatti telephelyünkön találja.

Részletes információkat az elérhetőségeinkről itt talál: KAPCSOLAT

Hogyan fizethetek az üzletben?

Üzletünkben fizethet készpénzzel, vagy bankkártyával. VISA, ELECTRON, MAESTRO, MASTERCARD kártyákat fogadunk el.

Mikor vehetem át a rendelésemet?

Megrendeléskor minden esetben kap egy automatikus visszaigazolást. Azonban a rendelése ekkor még nem biztos, hogy átvehető. Amikor a megrendelt termékeit összekészítjük, küldünk Önnek egy értesítést. Általában a megrendeléstől számított 24 órán belül átveheti a csomagot.

Hol tudom átvenni a rendelésemet?

Üzletünket a 3. kerületben, a Bécsi út 118/a szám alatti telephelyünkön találja.

Részletes információkat az elérhetőségeinkről itt talál: KAPCSOLAT

Hogyan fizethetek az üzletben?

Üzletünkben fizethet készpénzzel, vagy bankkártyával. VISA, ELECTRON, MAESTRO, MASTERCARD kártyákat fogadunk el.

Mennyibe kerül a személyes átvétel?

A rendelés leadáskor lehetősége van személyes átvételt is megjelölni. Ebben az esetben üzletünkben tudja átvenni a megrendelt termékeket. A személyes átvételnek nincs költségvonzata.

Hová szállítunk?

Házhozszállítást Magyarország egész területére vállalunk.

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A házhozszállítás díja egységesen 2530 Ft. Egyes esetekben az összeg lehet kevesebb is. Alacsonyabb vagy ingyenes szállítási költséget számíthatunk fel akciók idején, több termék vásárlása esetén, nagy mennyiségű termék vásárlása esetén.

Mennyibe kerül a GLS csomagpontra történő szállítás?

A GLS csomagpontra történő szállítás díja egységesen 1480 Ft. Egyes esetekben az összeg lehet kevesebb is. Alacsonyabb vagy ingyenes szállítási költséget számíthatunk fel akciók idején, több termék vásárlása esetén, nagy mennyiségű termék vásárlása esetén.

Melyik futárszolgálat végzi a szállítást?

A szállítást a GLS Hungary Kft végzi.  

Mikor kaphatom kézhez a rendelésemet?

A 12:00 óráig megrendelt, raktáron lévő termékeket Budapestre akár már a következő munkanapon, míg vidékre legkésőbb 2 munkanapon belül kiszállítjuk. Törekszünk arra, hogy lehetőség szerint 2 munakapon belül kiszállítsunk minden csomagot.

Kapok értesítést a csomag várható érkezési idejéről?

Miután átadjuk a futárszolgálatnak a csomagot, a megadott elérhetőségein, SMS-ben vagy emailben értesítéseket fog kapni a szállítással kapcsolatban. Ekkor lehetősége lesz még módosítani, vagy egyeztetni a futárszolgálattal a kézbesítés időpontjáról.

Hogyan tudok fizetni a futárnak?

Utánvétes rendelés esetén készpénzzel tud fizetni. Amennyiben a bankkártyás fizetést preferálja, lehetősége van weboldalunkon keresztül, biztonságosan fizetni bankkártyájával.

Mi történik, ha nem tudom átvenni a csomagot?

Ha a kézbesítés sikertelen a futárszolgálat munkatársa értesítést hagy a címen, majd a következő napokban újra megkísérli kézbesíteni a csomagot.